Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Procedural Content Generation for Video Games using Open Data
Tuncel, Merve ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Kratochvíl, Miroslav (oponent)
Games get boring when they start repeating themselves and do not offer players new content. Procedural content generation (PCG) is increasingly used to generate this content. PCG-based game design decreases the need to have a human designer or a writer to generate the content. Algorithmic creation of game content can augment the creativity of human designers and this makes it possible small so-called indie teams to create the content for their game without the big resources. In this work, the field of PCG is introduced. Application of PCG is shown through a mobile game implementation. The implementation details of the mobile game Rush Hour will be presented that makes use of Foursquare, Twitter and Mapbox APIs, which eases the content creation using open data as the input of PCG.
Procedural Generation of Endless Runner Type of Video Games
Černý, Vojtěch ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Pilát, Martin (oponent)
Procedurální generování obsahu (PCG, procedural content generation) se stále častěji používá pro generování řady aspektů počítačových her. Agenti řízení umělou inteligencí se pak používají pro hodnocení tohoto obsahu. Relativně málo snahy je věnováno generování celých her algoritmicky. V této práci jsme použili PCG pro generování pravidel hry, jejího obsahu i hodnotícího hráče v oblasti her typu nekonečný běh. Pro experimentování jsme také vytvořili vlastní framework pro tvorbu tohoto typu her. Náš přístup by mohl zefektivnit tvorbu a prozkoumat nové koncepty ve hrách typu nekonečný běh, skákačkách a po zobecnění i v jiných herních žánrech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.